Všeobecné informácie
Prešetrovanie správnosti poskytnutia zdravotnej alebo ošetrovateľskej starostlivosti je v kompetencii Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou.
Pacient má právo podať sťažnosť, ak sa domnieva, že došlo k porušeniu jeho práv v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti v Liptovskej nemocnici s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš.
Postup pri podávaní sťažností upravuje zákon NR SR č. 9/2010 Z.z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov. Zo sťažnosti musí byť zrejmé, kto ju podáva, čoho sa sťažovateľ domáha, musí byť jasne určený predmet sťažnosti. Lehota na vybavenie sťažností je v zmysle zákona 60 pracovných dní odo dňa, keď bola sťažnosť doručená, resp. podaná.
Sťažnosti
Sťažnosť sa podáva písomne, pričom je doručená na adresu Liptovskej nemocnice s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš, Palúčanská 25, 031 23 Liptovský Mikuláš. Sťažnosť je možné podať aj elektronicky so zaručeným elektronickým podpisom cez portál www.slovensko.sk
Poďakovania
Boli ste spokojní so zdravotnou starostlivosťou alebo sa chcete poďakovať? Dajte nám vedieť písomne na adresu nemocnice, elektronicky na gody@nsplm.sk alebo prostredníctvom sociálnych sietí.